Verzenden & Retourneren

1. Levertijd

We doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.

De gemiddelde levertijd bedraagt 3 tot 10 werkdagen, met uitzondering van weekends en feestdagen.

 

Onze partner PostNL zorgt voor een betrouwbare en snelle levering. Tijdens drukke periodes kan de levertijd incidenteel iets langer zijn, maar we doen er alles aan om jouw bestelling op tijd af te leveren.

 

Zodra je pakket is verzonden, ontvang je een bevestigingsmail van PostNL met een track & trace-code.
Hiermee kun je eenvoudig de status van je bestelling volgen.

Let op: om deze melding correct te kunnen ontvangen, is het belangrijk dat je bij je bestelling een geldig e-mailadres opgeeft.

2. Verzendkosten

Alle artikelen zijn  excl. verzendkosten.

De verzendkosten bedragen:

Voor België

  • € 5,95 voor bestellingen tot 5 kg
  • € 7,60 voor bestellingen tot 10 kg
  • € 12,60 voor bestellingen tot 23 kg 
  • Gratis voor bestellingen vanaf € 75

Voor Nederland

  • € 10,50 voor bestellingen tot 2 kg
  • € 13,25 voor bestellingen tot 10 kg
  • € 21,60 voor bestellingen tot 23 kg
  • Gratis voor bestellingen vanaf € 75

Je bestelling afhalen?

Afhaaladres: Aardeweg 23, 9406 Outer (Ninove)

Belangrijk: Wacht altijd op een afhaalbericht voordat je langskomt.
Zodra je bestelling klaarstaat, ontvang je van ons een e-mailbevestiging met alle nodige informatie om je bestelling op te halen.

3. Retour- en Herroepingsbeleid

Gepersonaliseerde Artikelen

Voor gepersonaliseerde producten geldt geen herroepingsrecht. Deze artikelen worden exclusief voor jou vervaardigd en kunnen daarom niet geretourneerd worden, tenzij er sprake is van een productiefout.

4. Beschadigd of Verkeerd Geleverd?

Wij verpakken elke bestelling met de grootste zorg, maar het kan helaas gebeuren dat een artikel beschadigd of verkeerd geleverd wordt.

Is jouw product beschadigd of niet juist ontvangen?
Meld dit dan binnen 72 uur na ontvangst (3 dagen) via e-mail, vóór je het artikel retourneert.

Stuur duidelijke foto’s van het beschadigde product én de verpakking naar pergano.crea@gmail.com.
Vermeld hierbij steeds duidelijk over welke bestelling het gaat — voeg je naam, en indien mogelijk ook het bestelnummer en/of factuurnummer toe.

Deze foto’s zijn noodzakelijk om jouw melding correct en snel te kunnen verwerken.

5. Pakket niet ontvangen

Volgens de track & trace-informatie werd je pakket geleverd, maar heb je het niet ontvangen?
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via pergano.crea@gmail.com, zodat we dit kunnen nakijken.

Blijkt dat er een fout is gebeurd aan onze kant bij de verzending, dan versturen wij de bestelde artikelen opnieuw zonder extra kosten.
Wanneer echter blijkt dat het pakket verkeerd is afgeleverd door onjuiste of onvolledige adresgegevens die bij de bestelling werden opgegeven, dan ligt de verantwoordelijkheid bij de klant. In dat geval kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor de foutieve levering.

 

Indien PostNL het pakket retour stuurt omdat het adres foutief of onvolledig blijkt te zijn, zullen wij eerst nagaan waar de fout is ontstaan:

  • Is de fout aan onze kant, dan verzenden wij het pakket opnieuw op onze kosten.
  • Is de fout te wijten aan onjuiste gegevens van de klant, dan kan het pakket opnieuw worden verzonden nadat de klant de verzendkosten opnieuw heeft voldaan.